Lesplanner

SW 
 
Lesdoelen
Inhoud
Bronnen
Huiswerk 

11

De student definieert het begrip evalueren
De student legt uit wat evalueren niet is
De student legt uit waarom evalueren nodig is
De student legt het belang van tussenevaluatie uit
Begrip evalueren
Belang evalueren
Methodiek MZ
Thema 3 H14

12

De student benoemt de stappen in het evaluatieproces
De student legt uit wat het verschil is tussen product- en procesevaluatie
De student stelt product- en procesevaluatievragen op
Stappen in het evaluatieproces
Product- en procesevaluatie
Eigen bron docent
Methodiek MZ Thema 3 H14

13

De student benoemt welke bronnen gebruikt worden om informatie te achterhalen
De student legt uit bij welke bron zij welke informatie wil achterhalen
De student legt uit op welke manieren zij deze informatie wil achterhalen
De student stelt een passend observatieplan en een passende vragenlijst op

Methodiek MZ Thema 3 H14

14

De student oefent met gespreksvaardigheden om de tevredenheid van de cliënt en naastbetrokkenen te achterhalen
Gespreksvaardig-heden: actief luisteren, doelgerichtheid


15

Kennistentamen Evalueren

Methodiek MZ Thema 3 H14 + materiaal docent

16

De student oefent met gespreksvaardigheden om de tevredenheid van de cliënt en naastbetrokkenen te achterhalen
Gespreksvaardigheden: actief luisteren, doelgerichtheid


17

De student analyseert in een gesimuleerde situatie de verkregen gegevens uit gesprekken met cliënt en naastbetrokkenen en uit observaties
Analyseren van gegevens


18

De student benoemt de onderdelen van een evaluatieverslag
De student oefent met het schrijven van een evaluatieverslag
Schrijven van een evaluatieverslag


19

De student oefent met het trekken van conclusies uit de evaluatie
De student oefent met het formuleren van haalbare oplossingen voor het bijstellen van de zorg en begeleiding
Conclusies trekken
Bijstellen


20

De student evalueert het vak op product en proces
 Evaluatie vak


Naar boven
/var/www/mzbasis.albeda.learningmatters.nl